niedziela, 22 września 2013

Nowości.

Cześć

Jak wiecie tydzień temu odwiedziłam giełdę Pojechałam po buty i spodnie. Wróciłam bez spodni, ale za to z dwoma parami butów Spodnie kupię w sklepie, bo nie potrafię bez mierzenia. Kilka bluzeczek, sukienka Zadowolona jestem

Zaczynam oszczędzanie i będę mogła sobie tak na wszystko teraz pozwolić. I właśnie od tego zacznę. Zapewne większość z Was wie, ze posiadam lustrzankę Canon 450D, którą dostałam od taty



Do aparatu mam dwa obiektywy:
1. 18-55mm f/3.5-5.6
2. 18-135mm f/3.5-5.6



Pierwszy był z aparatem. Drugi jest naprawdę wart swojej ceny. Bardzo dobrze sobie radzi, jednak brak mi obiektu do portretów. Wobec tego szukam i odkładam na 3 obiektyw i jestem zainteresowana :
50mm f/1.8 . Nie stać mnie niestety na 50mm f/1.4 chociaż wolałabym ten drugi. Może kiedyś Prosiłabym o opinie tego obiektywu:
Canon EF 50 mm f/1.8



A teraz przechodzimy do zakupów




1. Pierwszy zakup na giełdzie Trafiło na sukienkę 20 zł. A że uwielbiam czarne sukienki, w ogóle sukienki więc żal było nie wziąć Na randki w sam raz


2. Dalej przechodzimy... Pokażę teraz bluzeczkę. Mnie dopiero teraz naszło na paski. Ale dlatego, że trafiłam w SH idealną czarną marynarkę, dobrze czuje się w mojej baskince i zdecydowałam się na zakup tej bluzeczki. 10zł.


3. Kolejna bluzeczka. Prosta, ale do czarnych botek, skórki i można siadać za kierownicę Idealny zestaw do szkoły 10zł.


4. Urzekło mnie serduszko A że mam spodnie w kolorze butelkowej zieleni to myślę, że będzie fajnie pasowała Do wszystkiego mam już jakiś przemyślany zestaw 10zł.



5. W końcu kupiłam panterkowy komin Mam teraz pasującą chustę do kaloszy 10zł.


6. Na deserek pozostawiłam buciki Brązowe 40zł, a czarne 35zł albo 40. Nie pamiętam




Tak się prezentują moje giełdowskie zakupy Jak widzicie kupuję to co mi się podoba, a nie to co modne O takich botkach już od dawna myślałam. W końcu je mam

2 komentarze:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłaś/łeś mój blog :) Wyraź swoje zdanie o nim :) Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)