sobota, 24 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek 22.08.2013

Witam Was moje Słoneczka :)
collage.jpg


Od dawna myślałam nad spotkaniem blogerek, jednak trudno było to zorganizować, ale nie poddałam się! :) W przygotowaniach do tego spotkania pomagała mi Anetka anettalikes.pinger.pl:) Dziękuję :) Obie starałyśmy się jak mogłyśmy. Z tego co zauważyłyśmy to dziewczyny były zadowolone :)
Było Nas 9 :)

Ja - swiatpelenlumpeksow.pinger.pl/
Aneta - anettalikes.pinger.pl/
Agata -  kruszynkaa.pinger.pl/
Emilia i Dominika -  hermanitas.pinger.pl/
Kasia - bajzelkosmetyczny.blogspot.com/
Paulina - kosmetycznealterego.blogspot.com/
Ola -  belleoleum.com/
Agata - kosmetycz-niepowaznie.blogspot.com/
IMG_9298 (Kopiowanie).JPG


Spotkałyśmy się w jednej z zamojskich knajp - Bohemie :) Bardzo miło było poznać wszystkie dziewczyny :) Jesteście wspaniałe :) Zaszczepiłyście we mnie tę pasję do kosmetyków :) Już nie mogę się doczekać gdy zacznę testować kosmetyki ze spotkania :)

Co jak co, ale mój sok grapefruitowy był przepyszny :) Uwielbiam soki z tego owocu, ale ten był wyjątkowy :) Wart swojej ceny.
IMG_9249 (Kopiowanie).JPG


Wszamałyśmy pizze :)
IMG_9251 (Kopiowanie).JPG

IMG_9252 (Kopiowanie).JPG


No i inne pyszności ;)
IMG_9253 (Kopiowanie).JPG

IMG_9267 (Kopiowanie).JPG



A później nadszedł czas na kolejne "pyszności". Kasia zrobiła Nam niespodziankę kosmetyczną :) Anetka przyniosła kominki :) A ja podarowałam każdej kwiatuszka ręcznie robionego :) Mam nadzieję, że Wam się spodobały :)

Dalej prezenty od sponsorów.
baner.jpg


A co dostałyśmy od tych sponsorów pokażę jutro :) Troszkę potrzymam Was w niepewności :)

To rozdajemy :)
3 (Kopiowanie).JPG


A później oglądamy :D
IMG_9271 (Kopiowanie).JPG


I paczki :)
6 (Kopiowanie).JPG

10.JPG

IMG_9272 (Kopiowanie).JPG

IMG_9275 (Kopiowanie).JPG

IMG_9282 (Kopiowanie).JPG

IMG_9313 (Kopiowanie).JPG

IMG_9346 (Kopiowanie).JPG

IMG_9347 (Kopiowanie).JPG

IMG_9348 (Kopiowanie).JPG

IMG_9349 (Kopiowanie).JPG

IMG_9351 (Kopiowanie).JPG

IMG_9353 (Kopiowanie).JPG



Sylu Art. - www.facebook.com/syluART.bizuteria.dodatki

Uncaged - www.facebook.com/Uncaged.jewellery?fref=ts

Colorful Atmosphere - www.facebook.com/ColorfulAtmo , www.photoblog.pl/vicki/156359865/trente.html

Soraya - www.facebook.com/SorayaPiekneCialo?hc_location=stream , cederroth.pl/start/

Butik - ebutik.pl/  , https://www.facebook.com/pages/Butik-Zamo%C5%9B%C4%87/273040922767158?fref=ts

Lagenko - www.lagenko.pl/ , www.facebook.com/lagenko

Paese - www.paese.pl  ,  https://www.facebook.com/pages/Paese-Cosmetics/124284817712324?fref=ts

Drogeria cytrynowa - cytrynowa.pl/ , www.facebook.com/pages/Cytrynowa/186482074846740

Joanna - www.joanna.pl/  ,  www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneJoanna

Garść kosmetyków - bajzelkosmetyczny.blogspot.com/

Kominek ceramiczny - anettalikes.pinger.pl/

Kwiaty ze słomy - swiatpelenlumpeksow.pinger.pl/

Farby - sklep.inwazjakoloru.pl/  ,  https://www.facebook.com/pages/Inwazja-Koloru/441661592535485?fref=ts

Przypinki - przypinka.pl/ , www.facebook.com/przypinkaPL?fref=ts

Kit kat - www.facebook.com/kitkatpl?fref=ts

A jutro jak pisałam wcześniej wpis z produktami :) Ajj było naprawdę super :) Dziewczyny jesteście wspaniałe :) Bardzo, ale to bardzo sie cieszę że Was spotkałam, poznałam. Na kolejne spotkanie postaram się jeszcze bardziej :) I zrobię wszystko abyśmy miały fotografa :) Bo jednak ciężko jest wszystko ogarnąć. :D Ale chyba się udało :D Chociaż w części :) Oby wiecej takich spotkań :) Do zobaczenia wkrótce dziewczyny! :)

A przede mną pracowita sobota.

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. a mnie znowu ominęło spotkanie w Zamościu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o niesamowite jesteście ;)
    Na kolejne spotkanie ja się piszę! ;)

    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Spotkałyśmy się w jeden z zamojskich knajpach' - popraw to zdanie, bo jest bez sensu,tzn. niepoprawnie napisane. I chyba w następnym zdaniu powinno było byŁO (zjadłaś chyba sylabę) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłaś/łeś mój blog :) Wyraź swoje zdanie o nim :) Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)