niedziela, 11 sierpnia 2013

Księżniczka.

Cześć Słoneczka :) 
Dziś wpis ze stylizacją. W roli głównej nowa spódniczka od www.virgini.pl. Jest wspaniała :) Czułam się jak księżniczka w niej :) Dodatki... Złoty zegarek dopasowałam do złotego suwaka w spódnicy. Zegarek zamówiony w www.alefarcik.pl, a towarzyszące mu bransoletki pochodzą z second-handu :) Kolczyki - landryneczki dostałam od Adriana :) Ostatnio ciągle pojawiają się w stylizacjach kolczyki do niego :) Okularki www.nefryt-sklep.pl. Bluzeczka z giełdy. No i buty, które wczoraj widzieliście w poście są od http://allegro.pl/show_user.php?uid=26196164 :)No i zapomniałabym o torebeczce :) Którą kupiałam w  SH za 1zł :)


























Podsumowując:
Okulary - www.nefryt-sklep.pl
Kolczyki - prezent od chłopaka
Zegarek - www.alefarcik.pl
Bransoletki - SH
Bluzka - giełda
Spódniczka - www.virgini.pl
Torebka - SH
Buty - http://allegro.pl/show_user.php?uid=26196164


Wiem, wstawiłam masę zdjęć, niektóre podobne, ale bardzo mi się podobają :) Mam nadzieję, że i Wam stylizacja przypadnie do gustu. Jeśli szukacie takiej spódniczki to polecam z tego sklepu. Mam już 4 rzeczy i wszystkie sobie bardzo chwalę.

Pytałyście czy buty wygodne. Ja chodziłam w nich, starałam się chodzić po zamku, więc nie bardzo się sprawdziły. Chyba wiecie czemu :) Ale noga dobrze w nich leży i na równej drodze, normalnej dobrze się będzie chodziło :)

Złoty zegarek sprawuje się doskonale. Co możecie zauważyć na zdjęcia, że prawie zawsze go mam :)


Co jeszcze? Czy jest ktoś z Zamościa? Okolic? Organizujemy spotkanie :) Jutro zamykam listę ;) Ewentualnie we wtorek rano. ;) Może ktoś chciałby przyjechać? 22.08.2013, godzina 12.:00 na Rynku :)


Kontakt do mnie na Facebooku: https://www.facebook.com/mlodalumpeksiara?fref=ts :)

Pozdrawiam :) 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, widzę, że z outfitu na outfit coraz fajniej :):)

    Zapraszam do mnie,

    www.odbicieidealne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest genialna, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłaś/łeś mój blog :) Wyraź swoje zdanie o nim :) Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)