czwartek, 18 lipca 2013

Brzoskwinka :)

Cześć :*
W takim stroju, luźnym, wygodnym wybrałam się do Parczewa na Jarmark Jagielloński. Musiałam być wygodnie ubrana, ponieważ jak to ja, pojechałam robić zdjęcia :) Muszę przyznać, że było naprawdę fajnie :) Ale to wrzucę Wam zdjęcia z tej imprezy :) A dziś ta moja prosta stylizacja :)









Okulary - sklep wszystko od/po (nie pamiętam) 4zł
Koszula - SH
Spodenki - SH + diy
Torebka -SH
Buty - SH
Bransoletka - www.bialko93.blogspot.com/


Buźka :*

46 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :)
    Bardzo spodobała mi się kompozycja tych dwóch kolorów. Bardzo ładnie do siebie pasują :> Ten delikatny brzoskwiniowy jest uroczy.
    I ojej są duże kolczyki :D Ciekawie wyglądają. Bransoletki są bardzo dobrze dobrane.
    Za te okurki musiałaś dać naprawdę mało, a są bardzo ładne. Torebeczka bardziej mi się podoba niż poprzednia. To nadal nie mój gust, ale dobrze pasuje do butów.
    Ogólnie bardzo ładnie. Tak łagodnie i delikatnie moim zdanie, dzięki temu lekkiemu brzoskwiniowemu kolorowi.
    Pozdrawiam
    Tosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za wspaniały komentarz :) Mam nadzieję, że w końcu z torebką trafię w Twój gust :D
      A tak, tamtym razem były duże kolczyki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się taki brzoskwiniowy kolorek! ;) świetny zestaw!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja, a kolczyki są extra :) pozdrawiam greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. w sumie to ja nie wiem z czego to pestki :D Bo to raczej pestki z czegos :D

      Usuń
  5. chyba najlepszy zestaw :) kolory pięknie się komponują i spodenki idealne - nie z krótkie, nie za długie, nie za obcisłe, nie za luźne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) spodenki były w kolano, ale wydawały mi się beznadziejne, a po obcięciu widzę, że nie tylko mi się podobają :) miło mi :)

      Usuń
  6. Hi I'm Ana from Blogginup.com/en/.

    Blogginup is a website that allows users follow content of blogs that you like in the easiest way.

    The user can follow your content every day and with labels marking the post or blogs.



     
    I invite you to come and add your blog in less than 1 minute and start having your own followers to follow your blog.
      
    http://youtu.be/o_j8j7RXl-Y

    blogginup.com

    English version blogginup.com/en/

    Regards!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna bransoletka :)
    Zapraszam do mnie : http://ame-lusia.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look :)

    zapraszam do komentowania i obserwacji: rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególną uwagę przyciągnęły kolczyki <3
    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bransoletki szkoda, że nie pokazałaś bardziej torebki, pozdrawiam :)
    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog . :)
    serdecznie zapraszam do siebie. <3
    -- > http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. (:
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może ci się spodoba. (:
    _______________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej nominowałam cię do Liebster Award a więcej informacji tu :
    http://thickmadame91.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. co do odchudzania to myślę, że dobrze mi idzie :) piękna koszula! a spodenki nieco bym wywinęła jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely outfit! <3
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham lumpeksy ! :D

    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz ; )
    Dziękuję serdecznie za komentarz na moim blogu ; ) oczywiście z chęcią obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ! Przyjemnie się czyta ! Pisz tak dalej , powodzenia :*
    Tymczasem zapraszam do mnie:
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) oczywiście uciekam do Ciebie :)

      Usuń
  20. trzecie zdjęcie najlepsze ;) śliczne bransoletki .
    Obserwujemy ? marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłaś/łeś mój blog :) Wyraź swoje zdanie o nim :) Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)