wtorek, 23 lipca 2013

Nowa zabawka :)

Jak to informatyk. Lubię elektronikę Dwa komputery, dwa aparaty, dwa telefony no i tablet


 Tym razem zakup nowego telefonu wyszedł tak na szybko Przedłużyłam umowę i takim sposobem mam teraz dwa telefony. Samsunga częściej używam do internetu, a smsy piszę na mojej Nokii C3.
Tata powiedział abym brała biały I muszę przyznać, że to był dobry wybór. Żałowałabym gdybym miała czarny.
Pierwsze odczucia:
Telefon bardzo fajny właśnie do przeglądania internetu. No i mam INSTAGRAM. Bo to przede wszystkim na tej aplikacji mi zależało. No i mam coś dużo do napisała w smsie to włączam pisanie głosowe (myślę, że wiecie o co chodzi) i gotowe Nie ogarnęłam jeszcze całego telefonu. Cały czas bawię się na instagramie Fajnie, bo tam Wam mogę na bieżąco pokazywać co robię Dzielić się z Wami tym wszystkim Od czasu do czasu i tutaj wrzucę zdjęcia z konta Bo wiadomo nie wszyscy mają dostęp do tej aplikacji.
Nie mogę jeszcze powiedzieć czy mogę Wam polecić ten telefon czy nie. Jak pisałam nie ogarnęłam go jeszcze. No i przede wszystkim mam nawigację Teraz to ja wszędzie dojadę Zamość jest mój Bardzo fajnie się rozmawia, bo wyraźnie i głośno słychać drugą osobę. Lepiej niż w mojej Noki. Ale ja dużo nie rozmawiam, dużo piszę Czy coś mi się nie podoba? Aplikacje typu czat itp. to mi nie jest potrzebne, ale można odinstalować czyli żadna wada Mam telefon dopiero od soboty









 Tak jak w tytule Kolejna zabaweczka

Ma któraś z Was? Może polecacie jakieś aplikacje?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i stylowy smartfon. Ja w swoim pobrałam słownik polsko-hiszpański oraz fiszki i teraz w każdej wolnej chwili uczę się słówek po hiszpańsku, a tak służy mi głównie do internetu :) pozdrawiam u mnie nowy post greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio strasznie podobają mi się białe telefony i laptopy :D .
    Śliczny telefon :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, ale ja kompletnie nie znam się na takich urządzonkach, więc już lepiej zamilknę ;p
    Tosia ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda fajnie :D dla mnie najważniejsze, żeby dzwonił, nie znam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam samsunga, ale wygląda super <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłaś/łeś mój blog :) Wyraź swoje zdanie o nim :) Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)